onsdag 14. desember 2016

✧DIY Konglepynt✧



Konglene er limt på en isoporkule og pyntet med mose som bare er dyttet ned imellom konglene. Det gikk med nesten 2 sylindre med kongler fra Nille. Egentlig hadde jeg tenkt til å pynte med granbar og bær, men fant ut at kulen burde vært malt brun på forhånd for å maskere det hvite.


Kongle pyntet med sølvfarget glitterlim.

Godgutten trenger vinterfrakken sin i disse dager, i morges var det rundt 10 minusgrader.

ØNSKER ALLE SOM TITTER INNOM EN FIN ONSDAGSKVELD!

5 kommentarer:

  1. Konglepynten din ble kjempefin. Det er så herlig å kreere noe selv.
    Klem

    SvarSlett
  2. Den konglepynten var lekker:) tror jeg må prøve:)

    Fin jul:)

    SvarSlett
  3. Ååå det er så koselig hos deg, og julestemningen har kommet allerede, ser jeg!
    Flink å lage ting selv er du ja!
    Tusen takk for at du har lagt meg til på bloggen din!! (Du er den første som har gjort det, så vidt jeg veit, så jeg ble veldig overrasket!)

    Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ adventstid!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Nice done !....owww your sweet dog so cute and warmmmmm ......have a Nice day Ria x ❤️

    SvarSlett
  5. hei Jo!

    Det var deilig jule ornament, kongler jeg elsker !!
    Pinto er stadig vakker !!!
    kysse til alle!
    Pri

    SvarSlett